AMALAN PEDAGOGI INKLUSIF DI DALAM BILIK DARJAH DI SEKOLAH DAERAH KLANG
Lee Phaik Gaik, Nazifah binti Shaik Ismail (PhD), Norliza binti Jaafar, Mohd On bin Ahmad
|
AMALAN SOLAT FARDU DALAM KALANGAN PELAJAR PISMP SEMESTER 3 AMBILAN JANUARI 2012Mohd Zainal Abidin bin Che Mood , Mohd Aminuddin bin Ab Rahaman, Nurul Huda binti Mohd Bisri & Norlela binti Ali
|
KEMAHIRAN MENGHAFAZ SURAH MELALUI KAEDAH PERMAINAN
Saidah binti Haris @ Harith, Muhammad Lukman bin Ibrahim (PhD), Mustaffa bin Abdullah (PhD) & Mustapha Kamal bin Ahmad Kassim
|
KEPUASAN SISWA PENDIDIK TERHADAP BIMBINGAN PENGAJARAN PENSYARAH PENYELIA DAN GURU PEMBIMBING DALAM PRAKTIKUM FASA II, 2014
Syed Ismail Syed Mustapa (PhD), Pushpavalli Rengasamey (PhD), Munizar Mohamad & Siti Rohani Abd.Rahman
|
MENEROKA PANDANGAN SISWA PENDIDIK TERHADAP KESEDIAAN MENGHADAPI PRAKTIKUMLim Zek Chew (PhD), Nik Rozalind Bt. Nik Hassan, Edna Wellington & Ramesh Rao Ramanaidu (PhD)
|
PELAKSANAAN PEDAGOGI INKLUSIF BAGI KURSUS LITERASI NOMBOR DI IPG KAMPUS ILMU KHASKhalidah binti Othman, Haslina binti Jaafar, Norzamziah binti Md Noor &
Noriah binti Hj. Mohd Din
|
PELAKSANAAN PENGAJARAN IQRA’ DI SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN MIDAH 2, CHERAS, KUALA LUMPUR : SATU KAJIAN KESZahiah Haris @ Harith,PhD, Nurul Huda Mohd. Bisri, Firdaus Abdul Fatah, Muaaz Muhammad, Jainudin Ngah, & Mohd. Asri Abdul Rahman
|
PENGAJARAN AYAT HAFAZAN DALAM KALANGAN GURU–GURU PENDIDIKAN ISLAM DI SELANGOR
Zaradi bin Sudin & Rozita binti Md.Noh
|
PENGINTEGRASIAN TMK DALAM PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN SEMASA LATIHAN PRAKTIKUM DALAM KALANGAN SISWA PENDIDIKAliza binti Adnan, Norijah binti Mohamed, Haslina binti Hassan, Junaidah binti Ahmad & Mohd Shaferi bin Mohamed Hassim
|
SIKAP DAN MINAT SISWA PENDIDIK PISMP SEMESTER 7 MAJOR DAN ELEKTIF SUBJEK PENGAJIAN SOSIAL DI IPG KAMPUS ILMU KHAS TERHADAP PENGENALAN MATA PELAJARAN SEJARAH DI SEKOLAH RENDAH
Rosly bin Mohd Sani, Uthayakumaran a/l Karuppiah & Meor Aris bin Meor Hamzah
|
TAHAP KECERDASAN EMOSI DAN HUBUNGANNYA DENGAN PENCAPAIAN AKADEMIK SISWA-SISWA PENDIDIK PISMP IPG KAMPUS ILMU KHAS KUALA LUMPUR
Chin Mei Keong, Chong Yeat Eng, Lee Phaik Gaik & Roslan bin Mat Piah
|
TEFL PRE-SERVICE TEACHERS’ BELIEFS ABOUT ESL TEACHER ROLES: AN EXPLORATORY STUDY
Ong Siow Kim & Lew Moi Mooi (PhD)
|