Tempawan 2015, Volume 32

AMALAN PEDAGOGI INKLUSIF DALAM KALANGAN GURU DI SEKOLAH ALIRAN PERDANA YANG TERDAPAT MURID ORANG ASLI
Nor Ruzaini binti Jailani, Zuraidah binti Yazid & Ismail bin Raduan (PhD)
AMALAN PEDAGOGI INKLUSIF DI DALAM BILIK DARJAH DI SEKOLAH DAERAH KLANG
Lee Phaik Gaik, Nazifah binti Shaik Ismail (PhD), Norliza binti Jaafar, Mohd On bin Ahmad
AMALAN SOLAT FARDU DALAM KALANGAN PELAJAR PISMP SEMESTER 3 AMBILAN JANUARI 2012Mohd Zainal Abidin bin Che Mood , Mohd Aminuddin bin Ab Rahaman, Nurul Huda binti Mohd Bisri & Norlela binti Ali
KEMAHIRAN MENGHAFAZ SURAH MELALUI KAEDAH PERMAINAN
Saidah binti Haris @ Harith, Muhammad Lukman bin Ibrahim (PhD), Mustaffa bin Abdullah (PhD) & Mustapha Kamal bin Ahmad Kassim
KEPUASAN SISWA PENDIDIK TERHADAP BIMBINGAN PENGAJARAN PENSYARAH PENYELIA DAN GURU PEMBIMBING DALAM PRAKTIKUM FASA II, 2014
Syed Ismail Syed Mustapa (PhD), Pushpavalli Rengasamey (PhD), Munizar Mohamad & Siti Rohani Abd.Rahman
MENEROKA PANDANGAN SISWA PENDIDIK TERHADAP KESEDIAAN MENGHADAPI PRAKTIKUMLim Zek Chew (PhD), Nik Rozalind Bt. Nik Hassan, Edna Wellington & Ramesh Rao Ramanaidu (PhD)
PELAKSANAAN PEDAGOGI INKLUSIF BAGI KURSUS LITERASI NOMBOR DI IPG KAMPUS ILMU KHASKhalidah binti Othman, Haslina binti Jaafar, Norzamziah binti Md Noor &
Noriah binti Hj. Mohd Din
PELAKSANAAN PENGAJARAN IQRA’ DI SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN MIDAH 2, CHERAS, KUALA LUMPUR : SATU KAJIAN KESZahiah Haris @ Harith,PhD, Nurul Huda Mohd. Bisri, Firdaus Abdul Fatah, Muaaz Muhammad, Jainudin Ngah, & Mohd. Asri Abdul Rahman
PENGAJARAN AYAT HAFAZAN DALAM KALANGAN GURU–GURU PENDIDIKAN ISLAM DI SELANGOR
Zaradi bin Sudin & Rozita binti Md.Noh
PENGINTEGRASIAN TMK DALAM PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN SEMASA LATIHAN PRAKTIKUM DALAM KALANGAN SISWA PENDIDIKAliza binti Adnan, Norijah binti Mohamed, Haslina binti Hassan, Junaidah binti Ahmad & Mohd Shaferi bin Mohamed Hassim
SIKAP DAN MINAT SISWA PENDIDIK PISMP SEMESTER 7 MAJOR DAN ELEKTIF SUBJEK PENGAJIAN SOSIAL DI IPG KAMPUS ILMU KHAS TERHADAP PENGENALAN MATA PELAJARAN SEJARAH DI SEKOLAH RENDAH
Rosly bin Mohd Sani, Uthayakumaran a/l Karuppiah & Meor Aris bin Meor Hamzah
TAHAP KECERDASAN EMOSI DAN HUBUNGANNYA DENGAN PENCAPAIAN AKADEMIK SISWA-SISWA PENDIDIK PISMP IPG KAMPUS ILMU KHAS KUALA LUMPUR
Chin Mei Keong, Chong Yeat Eng, Lee Phaik Gaik & Roslan bin Mat Piah
TEFL PRE-SERVICE TEACHERS’ BELIEFS ABOUT ESL TEACHER ROLES: AN EXPLORATORY STUDY
Ong Siow Kim & Lew Moi Mooi (PhD)

Journal Information

Crossref