Tempawan 2016, Volume 33

A MULTIDIMENSIONAL MEASURE OF TEACHER RECEPTIVENESS TOWARDS SCHOOL-BASED ASSESSMENT
Lee Leh Hong, PhD
AMALAN PENYELIAAN PENGAJARAN KETUA JABATAN DAN PENINGKATAN TAHAP EFIKASI GURU
Vijayaletcmy Muniyandy & Selvam Narayanasamy
CETUSAN KBAT 2 WORKSHOPS FOR ENGLISH TEACHERS: AN INITIAL STUDY
Lee Siew Lin, Woo Shiow Ling, Noreha Jamaluddin & Lilliati Ismail, PhD
KEBERKESANAN FASILITATOR MENYAMPAIKAN INPUT ELEMEN-ELEMEN KBAT SEMASA KURSUS ORIENTASI PELAPIS JURULATIH UTAMA (JU) MUDA KBAT FASA 1 Ong Siow Kim, Faridah Anum Abdul Wahid , Anita Sapura Shaari & Hoh An Nui
KEBERKESANAN PENDEKATAN MASTERI TERHADAPMATA PELAJARAN JAWI
Firdaus Abdul Fatah, Mohd Aminuddin Ab Rahaman, Siti Zuraini Muhammad & Vijayaletcmy Mudiyandi
KESAN PENGGUNAAN LAGU TERHADAP PENERIMAAN MAKLUMAT MURID BERMASALAH PEMBELAJARAN BERKEMAMPUAN TAHAP TINGGI: SATU KAJIAN KES
Mohd Razimi Husin, Mohamad Yusri Bakir, Abd Aziz Shukor & Ahmad Jazimin Jusoh
PEMBANGUNAN PENGETAHUAN PELAJAR TERHADAP AMALAN PENGURUSAN RISIKO SUKAN Fatimah Mustaffa, Sarimah Ahmad & Ahmad Esa
PERSEPSI PELAPIS JURULATIH UTAMA (JU) MUDA KBAT TERHADAP KURSUS ORIENTASI PELAPIS JU MUDA 2016 Ong Eng Sing @ Peter Ong, Mohd Sabrinordin Mohd Yusoff , Ong Eng Tek, PhD
SIKAP MURID MASALAH PENGLIHATAN TERHADAP PEMBELAJARAN TILAWAH AL-QURAN Hajarul Bahti Zakaria, Ab. Halim Tamuri PhD ,Norshidah Mohd Salleh & Mohd Huzairi Awang@Husain4
SIKAP PELAJAR TERHADAP KURSUS PENDIDIKAN ISLAM (GPI1083) DAN HUBUNGANNYA DENGAN PENCAPAIAN PELAJAR Jainudin Ngah, Norlela Ali, Nurul Huda Mohd Bisri & Mohd A‟sri Abd Rahman
STUDENT TEACHERS’ PERSPECTIVES ON PHASE 2 PRACTICUM EXPERIENCE
Ong Siow Kim, Amar Shobha Sarna & Ros Amisha Shabudin
TAHAP KEPUASAN PELAJAR KOLEJ KEDIAMAN TERHADAP KEMUDAHAN DAN PERKHIDMATAN DI INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS ILMU KHAS Norijah Mohamed, Jainuddin Ngah & Ismail Raduan, PhD
TAHAP STRES SISWA PENDIDIK IPG KAMPUS ILMU KHAS SEMASA PRAKTIKUM DI SEKOLAH Syed Ismail Syed Mustapa (PhD) & Lye Guet Poh
PERSEPSI PELAJAR PROGRAM PELAJAR CEMERLANG DIPLOMA PENDIDIKAN LEPAS IJAZAH INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS ILMU KHAS, KUALA LUMPUR TERHADAP KEPENTINGAN MEMPELAJARI ILMU TAJWID AL-QURAN
Mustapha Kamal Ahmad Kassim, PhD & Zahiah Haris @ Harith, PhD

Journal Information

Crossref